Hasar Anında & Sonrasında Yanınızdayız

Bir sigorta teminatı satın alan herkes kendi broker veya sigortacısından yüksek kalitede hasar hizmetleri almayı bekler. Dume Sigorta Brokerliği olarak kişi ve/veya işletmelerin maliyetleri düşürmelerine ve verimi arttırmalarına yardım etmek üzere hasar takibinin ötesine giden hizmetler sunarız.

Hasar Danışmanlık Hizmetleri

Bir hasardan sonra zararları tazmin etmek ve işletmeyi tekrar faaliyete geçirmek temel bir öneme sahiptir. Hasar konusunda üst düzeyde uzmanlığa sahip olan ve adınıza mümkün olan en iyi koşulları elde etmek üzere sigorta şirketleri ile müzakere yapılabilecek, hasar ile ilgili dosya açtırılması, eksper atanması ve ekspertizin takibi, hasar dosyası için gerekli evrakların sağlanmasıyla işlemlerin doğru şekilde yürütülmesi hasar rakamının en kısa zamanda, tam olarak ödenmesinin sağlanması gibi bütün hususları koordine edebilecek, yönetebilecek ve ayrıca nakit akışınızı, markanızı ve itibarınızı korumanızda size yardım edebilecek olan profesyonellerden oluşan bir takıma sahibiz. Hasar Analizi Hasara ilişkin yakın sebepleri araştırmak, maruz kalabileceğiniz kayıpların sayısını ve büyüklüğünü azaltmak için gereken tedbirleri almanıza imkan sağlarız.

Dume olarak sizlere bu konuda yardımcı olabilecek rapor, öneri ve eylem planları hazırlamaktayız

Hasar Anında Ne Yapmalısınız.?

Aşağıda hasar anında ve sonrasında yapmanız gerekenler 3 ana başlık altında belirtilmiştir.

 

Gerekli Bilgileri Hazırlayın

Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz. İhbar yapmadan önce lütfen yandaki evrak ve bilgilerin hazır olduğundan emin olun.

 

İhtiyacınız Olacak Bilgiler

 

Sigorta Poliçe Numarası

Sigortalı Adı Soyadı / Ünvan

Tahmini Hasar Tutarı

İhbar veren kişinin iletişim bilgileri

Ekspertiz yapılacak yerin açık adres ve telefonu

Biliniyor ise ödemenin yapılacağı banka iban bilgileri

Hasar ihbarı 3. Bir kişi tarafından yapılıyorsa ; İhbar eden TC

Kimlik numarası ve cep telefonu

 

Hasar meydana geldiğinde vakit kaybetmeden ihbar yapmanız önemlidir. Hasar Meydana geldiğinde 0216 414 3863 numaralı müşteri hizmetleri numaramızı arayarak hasar ihbarında bulunun. Size verilen hasar dosya numarası hasar dosyanız ile ilgili bilgilere ulaşmanızda kolaylık sağlayacağı gibi hasarınız ile ilgili tüm yazışmalar ve bilgilendirmeler bu dosya numarası üzerinden yapılacaktır

 

İhbar Sırasında Dikkat etmeniz gereken Hususlar

 

Hasar ihbar aşamasında sigorta şirketlerinin acil yardım hizmetlerinden (Asistan, Çekici, İkame araç vb gibi) faydalanmak isteyip istemediğinizi mutlaka müşteri temsilinize belirtin.

Hasar ihbarınız sonucu oluşurulan hasar dosya numarasını mutlaka not edin